Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 czerwca 2012

Moje dzieci :)

Dziś Dzień Dziecka - dla mnie to dzień refleksji, gdy spoglądam na wszystkie moje pociechy wzruszam się bardzo.

 Moja piątka  - rodzeństwo, a tak różne indywidualności:) 



Życzę im wszystkiego najlepszego, spenienia marzeń i wytrwałości w dążeniu do celu. Niech wiedzą, że mogą się potykać, jednak my rodzice czuwamy nad nimi i zawsze podamy im pomocną dłoń. Choć wiem z doświadczenia, że może minąć jakiś czas zanim się jej złapią;)

Ostatnio moja najstarsza córka została okradziona w mieście oddalonym od naszego około 300 km. Ukradli jej całą torebkę, bałam się, że nie będzie miała jak wrócić do domu, bez pieniędzy, telefonu. Ona jednak po powrocie powiedziała, że jedno co jej wbiliśmy do głowy to to, żeby wszystkich pieniędzy nie trzymać w jednym miejscu :) Więc myślę, że coś tam dociera do naszych potomów i nie musimy się ciągle o nich bać. Zaryzykuję stwierdzenie, że możemy im nawet zaufać - bo w końcu to my ich wychowaliśmy...

2 komentarze: