Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 maja 2012

Wiosna w ogrodzie

Jak co roku na wiosnę obiecuję sobie, że doprowadzę mój maleńki ogródek do stanu używalności.
Wiem mam słomiany zapał i super usprawiedliwienie w postaci Tosieńki:)  ale chęci we mnie sporo.


 Odkąd pogoda pozwala codziennie sadzę i podlewam roślinki jak również dbam o trawnik. Trawnik to może za dużo powiedziane, bo to co u mnie rośnie to takie zielone roślinki tawnikopodobne. Ale jak na razie staram się i jest dobrze :)




Pochwalę się nawet, że mam mikro ziołowy ogródek:) Jest w nim bazylia, mięta, tymianek, rozmaryn i melisa cytrynowa.






Mam nawet szklarnię w której rosną flance kalarepki, pietruchy, pora i selera. Niestety z pieleniem u mnie gorzej:(



1 komentarz:

  1. Ja mam taka folię i tam posadziłam rozdkiew, kalarepę, pietruszkę, marchewkę itd, ale nie tak ładnie jak na powyższym obrazku tylko krzywo i zbyt gęsto, no ale to był pierwszy raz :D

    OdpowiedzUsuń