Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 28 maja 2012

piórka:)

Tak sobie myślę, że piórka i świeca to atrybuty logopedy. Używamy ich w pracy chętnie i często.
Proponuję, by każda mama znalazła, kupiła- po prostu miała w domu jakieś piórko.

 Dmuchanie na nie, to wspaniała zabawa dla dzieci w każdym wieku, a dla dzieci z wadami wymowy to również wspaniałe ćwiczenie.

Piórkiem możemy bawić się na wiele sposobów, możemy dmuchać na nie w parach siedząc na dwóch końcach stołu, możemy trzymać je w ręku i dmuchając patrzeć jak się odchyla, możemy również przymocować je na nitce i obserwować jak porusza się nasze piórko, gdy dmuchamy.


Ja swoje piórka zawiesiłam nad łóżkiem na lampie i używam ich jako uspokajacza dla Tośki:) Po przebudzeniu mała bardzo lubi obserwować je tańczące na nitkach nad jej małą główką :)


Pamiętajmy powietrze wciągamy nosem, a wydychamy ustami :)

3 komentarze:

  1. Piórka są świetne:)
    Dziękuję Ci bardzo za post z biedronką - dziś robiłam:) Ja jeszcze wymyśliłam tor z przeciętych rolek po papierze po którym można dmuchać albo samochodzik, albo kuleczkę:D Dzieciakom się podobało:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super pomysł z tym torem samochodowym:) Jak wrócę do pracy na pewno też coś wykombinuję!

      Usuń
  2. Oj tak... piórka to jest to co dzieciaki bardzo lubią :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń